O aplikaci Helpdesk

On-line aplikace Helpdesk je určena výhradně stávajícím zákazníkům společnosti CS Technologies s.r.o..Slouží jako obslužný a evidenční systém k požadavkům zákazníků a také pro hlášení závad webových aplikací pod technickou správou CS Technologies s.r.o..

Provozovatel Helpdesk:

CS Technologies s.r.o.
Akademika Heyrovského 1178/6
500 03  Hradec Králové
IČO: 274 63 249
DIČ: CZ27463249

1. Přihlášení do systému Helpdesk

Přihlášení uživatelů do aplikace HelpDesk je přístupné na adrese helpdesk.cstechnologies.cz. Každý klient má zřízený login a heslo. Pro pomoc s přihlášením je k dispozici linka technické podpory +420 734 550 710, nebo email: podpora@cstechnologies.cz.


2. Popis funkcí

Aplikace HelpDesk umožňuje uživatelům založení ticketu s požadavkem na opravu, analýzu, kalkulaci a případně dodatečnou výrobu ke každé webové aplikaci provozované uživatelem u poskytovatele služeb CS Technologies s.r.o.


3. Hlášení a evidence závad

Hlášení závad

Pro ohlášení závady na webové aplikaci může uživatel využít následující možnosti:

a) v aplikaci Helpdesk na adrese helpdesk.cstechnologies.cz

b) telefonicky na čísle +420 734 550 710

c) prostřednictvím emailu na kontaktní email Dodavatele podpora@cstechnologies.cz


Evidence požadavků (ticketů)

Bez ohledu na způsob ohlášení závady bude pro evidenci požadavek zapsán do aplikace Helpdesk. Aplikace Helpdesk eviduje mimo jiné veškeré ohlášené závady a uživateli je umožněno po jeho přihlášení do této aplikace zjistit průběh, aktuální stav konkrétní závady, jakož i kolik času bylo Dodavatelem řešení závady věnováno (čas se v aplikaci zobrazuje po dokončení nebo při přerušení práce). V případě, že je uživatelem při založení požadavku zvolena možnost kalkulace předem, vynaloží odpracuje Dodavatel na požadavku jen nezbytně nutný čas pro kompetentní kalkulaci a následně čeká na její schválení.


4. Kreditní systém

a) platební podmínky
Veškeré provedené práce se automaticky trackují a cena odvedené práce se odečítá ze složené kreditní zálohy.

b) dobití kreditu
Dobití kreditu je možné dvěma způsoby. Zálohovou fakturou nebo platební bránou Comgate.

c) fakturace
Ke každému dobití kreditu systém vystaví daňový doklad na složení zálohy do kreditního účtu a na konci každého kalendářního měsíce bude vystavena faktura, která vyúčtuje veškerý odpracovaný čas. Pokud má klient dostatečnou částku na svém kreditním účtu, účetně se uhradí ze složených záloh. V případě přečerpání zbyde k úhradě rozdíl.

5. Platební brána

Postup

1. Klikněte na ikonku Nabít kredit

2. Zadejte požadovanou částku bez DPH

3. Zvolte možnost platby zálohovou fakturou nebo online (pro platbu kartou nebo expres převodem)

4. V případě platby platební bránou budete přesměrování přímo do platební brány Comgate

5. Daňový doklad k platbě Vám odešleme emailem nebo ho najdete v sekci "Doklady"

nabiti

Poskytovatel platební brány:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Platba kartou

Umožňuje platbu platební kartou VISA nebo MASTERCARD.

Platba převodem

Umožňuje expresní bankovní převod:

express platba